10.teden

10. teden: 

  • simptomi: slabost, boleče in napete prsi na dotik(čedalje manj), utrujenost, krči v maternici(na trenutke kar hudo), zaprtje, lasje so pa nehali odpadat in nohti so se mi odebelili J, zamašen nos, 
  • počutje: utrujenost, razdražljivost
  • zdravila: dabroston (2xna dan), magnesol
  • kilogrami: isto kot prejšnji teden
  • obseg trebuha(pri popku): 114 cm
  • posebna hrana: sladko in pa umiram za pico!! ampak kupivno, ne doma narejeno, ker me moti vonj kvasa
  • posebnosti v tem tednu: obisk urgence(zaradi močnih krčev), obisk laboratorija in nakup stoletja: Angelsound <3
  • omejitve: počitek
  • pikica: oliva

Obisk urgence 5.10., petek: Skrbi so bile prevelike, krči pa premočni. Tudi spasmex ni pomagal. Sprejel naju je najbolj prijazen zdravnik ever. Na vrsto sem prišla presenetljivo hitro. Sestri sem na hitro opisala situacijo(tudi ona je bila neverjetno prijazna in razumevajoča), potem pa sem v manj kot 10 minutah prišla na vrsto k zdravniku. Ko sem vstopila v ambulanto, se mi je predstavil in me posedel na stol, kjer sem mu pojasnila situacijo in razložila stvari. Bil je ZELO razumevajoč. Povedala sem mu, da lahko da delam paniko za brez veze, ampak glede na prejšnje tri splave, me skrbi in potrebujem pregled. Razumevajoče me je posedel na stol za UZ in razlagal vsak njegov korak. Najprej me je pregledal vaginalno, kjer ni zatipal ničesar nenormalnega. Potem pa je naredil UZ, kjer sem videla nekaj najlepšega, kar sem do zdaj imela možnost videti. Moja mala bebika, moja mala malinca, ki je takrat ravno vstopila v 10.teden. 31,6mm velik plodek in njegov močan utrip. Velikost je ustrezala 10tednom in 1 dan. Pritekle so mi solze in nisem se mogla nagledati te lepote na ekranu. Vprašal me je, če stopi po moža. Prikimala sem. Šel je po dragega, ki se je seveda ustrašil, ampak ga je zdravnik hitro pomiril, da je vse v najlepšem redu. Ponovno je naredil UZ in še njemu pokazal malo olivico, kako je migala in se gibala po prostorčku. Z rokicami je migala kot zmešana. Zdravnik je naredil UZ posnetke iz vseh možnih smeri in nama pokazal srček ter možgane. Na slikicah, ki jih je dobil dragi(ja, zdravnik je dal slike direktno njemu!) se lepo vidi srček, možgani, hrbtenica ter zobki. Sama nisem mogla verjet, da se vse to lahko vidi tako zgodaj. Pa premikanje bebike! Nekaj najlepšega do sedaj. :) Zdravniku sem bila neizmerno hvaležna za prijaznost in razumevanje. Na koncu me je še napotil na wc, kjer sem dala urin, da je naredil hitri test za bakterije, ki je bil negativen. In pa opozoril me je, da če je sedaj vse v redu, mi ne more zagotoviti, da bo vse v najlepšem redu do konca, ampak sedaj naj se pa drživa in da drži pest, da bo vse v redu. Hvala dr. Janša. :)
Laboratorij 9.10., torek: Morala sem iti v laboratorij, kjer sem dala kri za vse preskave, ki jih moram dati čez v začetku nosečnosti. Ostala mi je neprijetna velika modrica, ki pa na srečo ne boli več. :)
Še isti dan sva šla z dragim po angelsound, da lahko doma poslušava srček. Sicer naj bi se slišal šele od 12.tedna dalje, ampak midva ga slišiva tudi zdaj. In ni lepšega občutka kot to, da si vsaj malo bolj miren, ko slišiš bum bum bum bum. <3



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

mavrična zanositev

PCO

Rh faktor in nosečnost