mavrična zanositev

MAVRIČNA ZANOSITEV!


Veselje. Sreča. Strah. Boleče prsi. Slabost. Krči. Pozitiven test. Mavrica. Ljubezen. Naš mavrični otrok je spočet. Sedaj mora samo 9 mesecev pridno rasti v mamici in konec aprila (v začetku maja) prijokati na svet. Ati in mami te imata rada. 3 angelčki pazijo nate. 



rainbow baby on the way


23.8.2017 sem napisala objavo o policističnih jajčnikih. Opisala sem jemanje tablet za spodbujanje ovulacije in se delala nevedno, ali je pri meni prišlo do ovulacije ali ne. No, sedaj lahko povem- do ovulacije je prišlo in pod srčkom nosim malo pikico. :)

27.7. sem imela prvi dan zadnje menstruacije. Trajala je 5 dni, do 31.7. Vmes sem od 3. do 7. dneva jemala tablete femara.
Ne bom pozabila, ravno sva bila na dopustu, jaz pa vsa napsihirana, saj sem pred menstruacijo jemala tablete za sprožanje le-te, nje pa od nikjer. Šele po šestih dneh od prenehanja se je vlilo iz mene. Pred tem sem imela par dni nekih izcedkov, ki so mi šli že pošteno na živce. Še nikoli v življenju si nisem tako močno želela obiska tetke s Krvavca. In končno je prišla. :)
Trajala je 5 dni, vmes sem jemala femaro za sprožitev ovulacije. Stranski učinki tablet so bili dokaj nadležni(sem napisala v objavi o PCO). Ampak kot izgleda, se je splačalo. ;) 4.dan ciklusa sem klicala v Leonišče za UZ, a so bili ravno dopusti, zato smo ciklus speljali brez ultrazvočnega pregleda. Na srečo, ker drugače bi bila morda čisto preveč pod pritiskom.
Trudila sva se seksat na dva dni, čeprav je, iskreno, pritisk kar velik. Ni nama vedno uspelo, ampak takrat ko sva, sva zgleda zadela datum v nulo. ;) Do ovulacije naj bi prišlo tam nekje od 10. pa do 16.dne. Vmes sva seksala točno trikrat. Enkrat na obletnico najinega prvega intimnega srečanja, drugič takoj naslednji dan(spontano!) in potem za moj rojstni dan. Kateri dan je bil dan D, ne vem. Jaz pravim, da 7.avgust, dragi pravi da je bil 8. Katerikoli pač je bil, je bil z namenom. :)
Od 17.dne do 25. sem morala jemati dabroston(v primeru, da ni prišlo do oploditve, da mi sproži menstruacijo za naslednji postopek). Dve tableti dnevno.
Vmes nisem imela nekih posebnih znakov, da se je mogoče kaj prijelo, razen upanje. Upanje, da sem ena izmed tistih srečnic, ki jim tableti pomagajo že v prvo. :)

23.8., to je bil 27.dan ciklusa pa mi zjutraj nekaj ni dalo miru in sem naredila test. Sama pri sebi sem si sicer govorila, da bom počakala na vikend, ampak ni šlo. Črtica se je pokazala v minutki. In to močna črtica. Nisem mogla verjet, da je to res. Jokala in smejala sem se obenem. Vsakič, ko je bil test pozitiven, sem občutila te občutke, ampak tokrat je bilo nekaj drugače. Prisoten je bil strah, seveda. Ampak v glavi mi je nekaj dejalo, da bomo tega mavričnega otročka spravili na ta svet, živega in zdravega. Kolebala sem, ali povedat dragemu ali ne, ampak to veselje sem morala z nekom deliti. Namignila sem mu in je dojel. Takoj. :)
Ker sem imela v paketku še en test, sem ga nameravala porabit čez dva do tri dni. Ni mi uspelo. Naredila sem ga naslednji dan, ampak ne s prvim, jutranjim urinom. Naredila sem ga tekom dopoldneva in črtica je bila še vedno tam! Še vedno močna, kot prvi dan. 

Nekih očitnih znakov, kot v prvih treh, nisem imela, razen malo boleče prsi. Pa še to samo na dotik. Šele v petem tednu so se počasi začele polniti in boleti. Pa to je prva nosečnost, ko mi je dejansko slabo. Nosečniška slabost!! :) Nobena ženska se ne veseli slabosti, razen mene. Ko slučajno mine kakšen dan brez, sem že vsa panična, čeprav ven da je to normalno. Zaenkrat bruhala še nisem, ne manjka pa dosti. Dvigne se vse skupaj, ampak ven ne gre. Vonj, ki me najbolj moti pa je.. pasji vonj. Ta vonj pasjih tačk in vonj po psu, ki mi je bil še pred dvema mesecema neizmerno všeč, ga sedaj ne morem prenašati. Svojih dveh kosmatincev ne morem objet. ne morem jima dati lupčka. Včasih prav bežim pred njima, da ju ne voham. Ampak vse za svojo pikico. <3 Vmes imam tudi močne krče v maternici, pa zato pijem magnezij v prahu, včasih pa, če je res prehudo, vzamem spasmex.

Srečna sem do neba in še čez. Koliko me je na trenutke strah, ne rabim govorit, a ne? Vmes sem bila tudi na urgenci, ampak o tem več v naslednjem postu. Prvi pregled pri zdravnici imam 25.9.2018, ob 17.uri. Kako bom zdržala, nimam pojma, ampak bomo že. :) Samo, da bo vse v redu. :)
pozitiven test +

V naslednjem postu objavim pregled na urgenci(za kaj se je pravzaprav šlo in ugotovitve), potem pa bo počasi na vrsti že prvi pregled. :) Tedenski updatei nosečnosti bodo tudi, samo da srečno opravimo prvi pregled. :)

Držite pesti in se tipkamo/beremo kmalu. :)

xoxo

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PCO

Rh faktor in nosečnost