marec 2016-julij 2018

MAREC 2016- JULIJ 2018

Enim ženskam na žalost ni usojeno zanositi v prvem poskusu. Niti v drugem. Niti po pol leta ne. Ene gremo skozi milijon in en pregled. Zakaj nam ne uspe? Ene nikoli ne dobijo odgovora. Ene ga dobijo po prvem pregledu, ene čisto po naključju. Res je, od ženske do ženske je drugače. Različne smo si. Ženskam, ki imamo probleme z neplodnostjo, se po glavi poraja nešteto vprašanj. Eno, ki se je meni pojavljalo velikokrat, je: ''Zakaj hudiča ženske, ki si ne zaslužijo otroka, tako zlahkoma pridejo do njega?'' Ali pa: ''Zakaj se to dogaja ravno meni?'' Pa še in še je teh retoričnih vprašanj, na katere mogoče vemo odgovor ali pa tudi ne. Dejstvo pa je, da manj se sprašujemo take ''bedarije'', lažje nam je.

ultrazvok

Nedolgo nazaj sem sestavila seznam pregledov, na katerih sem bila, ko sva se odločila za zanositev. Seznam sega nazaj vse do marca 2016 in se nadaljuje v julij 2018.

  • marec 2016: Prvi pregled pri osebni ginekologinji, da se pogovorim z njo glede zanositve. Odkrila mi je manjšo pregrado in me napotila na 3D ultrazvok, da mi naredijo temeljitejši pregled maternice.
  • april 2016: 3D ultrazvok maternice, kjer je zdravnica ugotovila, da imam res manjšo pregrado, ki pa zaenkrat še ne dela problemov. Rečeno je bilo, da v primeru ne-zanositve v enem letu pridem nazaj in se naročim na operacijo, katera je (bila), glede na moja leta, kar dosti tvegana, saj lahko pride do neželenih komplikacij. Povedala mi je še, da lahko vpliva na donositev bebike(nedonošenost). Glede na to, da sem točno eno leto kasneje zanosila, operacija ni prišla v poštev in se zanjo še lep čas ne bom odločila.
  • april 2017: Ker so se mi pojavile krvavitve v 6.tednu nosečnosti, sva se odpravila na urgenco, kjer so ugotovili da gre za splav.
  • april 2017: Pregled na urgenci, če se v redu čistim.
  • april 2017: Pregled pri osebni ginekologinji, da mi je naredila UZ, če sem se v celoti ščistila. Na srečo sem se.
  • julij 2017: Pregled pri osebni ginekologinji, da je potrdila splav št. 2.
  • avgust 2017: Pregled pri zamenjavi moje osebne ginekologinje, da me je pregledal, če se je maternica ščistila tako kot je treba. 
  • 1.november 2017: Pregled na urgenci zaradi blage krvavitve(nosečnost št. 3). Odšla z nasmehom na obraz, saj je bilo z otročkom vse v redu(bitje srca, velikost- vse je štimalo). Dobila dabroston, katerega sem morala jemati trikrat na dan, da se je krvavitev ustavila.
  • 7.november 2017: Pregled pri osebni ginekologinji, na katerem ni dobro videla plodka, zato me je naročila čez trinajst dni.
  • 20.november 2017: Pregled pri osebni ginekologinji, ki je ugotovila, da se je pikici ustavilo srce in ni slišati utripa. Napisala mi je napotnico za pregled na urgenci in čiščenje.
  • 21.november 2017: Pregled na urgenci, da se prepričamo da res ni utripka. Ni ga bilo, jaz pa sem dobila nadaljnja navodila glede medikamentnega splava naslednji dan.
  • 22.november 2017: Preživela dan na ginekološkem oddelku, kjer je potekal splav s tabletkami. 
  • 20.december 2017: Genski posvet, kjer mi je gospa razložila, da je pri plodu prišlo do genske napake.
  • 22.december 2017: Pregled pri osebni ginekologinji, kjer me je pregledala in ugotovila, da sem se docela ščistila in napisala napotnico za Leonišče(klinika za neplodnost).
  • 24.januar 2018: Dragi imel pregled pri andrologu- vzeli vzorec sperme in ga dali v preiskave. 
  • 8.marec 2018: Prvi pregled v Leonišču, kjer nisem izvedela nič novega. Doktor je napisal napotnico za hormonske preiskave in izvedela sva, da je moževa sperma v redu.
  • 12.marec 2018: Pregled pri osebni ginekologinji, kjer nismo odkrili nič novega.
  • 19. marec 2018: V Leonišču imel mož pregled, kjer je zdravnik ugotovil, da z njegove strani ni posebnosti. Za vsak primer ga je poslal še na en spermiogram, za katerega smo kasneje ugotovili, da je bil brez potrebe. 
  • 9.maj 2018: Spermiogram.
  • 10.maj 2018: Pregled v Leonišču, kjer mi je zdravnik povedal, da je hormonsko vse brez problema. Ščitnica, FSH in LH- vse v mejah normalnega. In spermiogram je bil spet v redu. Napisal je napotnico za genske preiskave.
  • 16.maj 2018: Pregled pri osebni ginekologinji, h kateri sem prvotno šla zaradi vnetja, ampak sva naredili še UZ, kjer sva ugotovili, da imam policistične jajčnike. 
  • 18.junij 2018: Z možem dala kri za genske preiskave. Z rezultati je bilo na srečo vse v redu, tako da sva dobila potrditev, da je pri tretji nosečnosti res prišlo do naključne napake.
  • 12.julij 2018: Pregled v Leonišču, kjer sem doktorju povedala za policistične jajčnike. Naredil mi je UZ in potrdil diagnozo. Predpisal mi je tablete za ovulacijo in dal nadaljnja navodila.
To je bil (zaenkrat) zadnji pregled. Upam, da bo naslednji pregled pri moji osebni ginekologinji(tam v sredini septembra ;)). In da bo seveda vse v redu :)

20 pregledov v dveh letih. Veliko. Sedaj resnično lahko samo upam in ostajam pozitivna, da bodo nadaljnji pregledi samo v nosečnosti.
pozitiva :)


Se slišimo kmalu. :)

xoxo

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

mavrična zanositev

PCO

Rh faktor in nosečnost